مدیر جوان
بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ 2020

بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ 2020

بهترین پلتفرم یا نرم افزار ایمیل مارکتینگ 2020 کدام است؟

همراهان عزیز سلام، با سری مقالات ایمیل مارکتینگ در خدمتتون هستم. در این بخش موضوع بحثمون بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ 2020 خواهد بود و شما رو با تعدادی از سرویس های ایمیل مارکتینگ آشنا خواهم کرد. اکثر پلتفرم ها به شما اجازه استفاده رایگان رو میدن و البته در هر مورد به قیمت هم اشاره خواهد شد. با من همراه باشید.

“سرویس ها یا پلتفرم های ایمیل مارکتینگ در حقیقت نرم افزارهای تحت وب هستند که به بازاریاب ها امکان ساخت، ارسال و تجزیه و تحلیل ایمیل ها رو میدن. هدف این سرویس ها جمع آوری ایمیل مخاطبان علاقه مند و تبدیل آن ها به مشتری و خریدار است.”

 

پلتفرم ایمیل مارکتینگ چیست؟

نرم افزار ایمیل مارکتینگ تحت وب که به شما امکان ساخت، ارسال و تجزیه و تحلیل ایمیل ها رو میده. شما با ساخت فرم یا صفحات فرود در این سرویس ها می تونید به جذب مخاطب هدفمند بپردازید و ارتباط بسیار جدی و عمیقی با اون ها داشته باشید.

اما اگه فکر می کنید بازاریابی با ایمیل منسوخ شده و کاربردی نداره، پیشنهاد میکنم برای آشنایی کامل با بحث، حتما مقاله “ایمیل مارکتینگ در 3 گام” بخونید. مطمئنم با خوندن این مقاله بلافاصله به فکر راه اندازی سیستم ایمیل مارکتینگ خودتون میشید و یک تحول بزرگ توی کارتون ایجاد می کنید.

پلتفرم های ایمیل مارکتینگ امکانات فوق العاده ای برای بازاریاب ها ارائه می دهند، از جمله مهم ترین اون ها ایجاد لیست هدفمند، بخش بندی ایمیل ها، محیط گرافیکی طراحی ایمیل، شخصی سازی، اتوماتیک سازی و زمان بندی، تجزیه و تحلیل و آمار، A/B تست، صفحات فرود، ساخت انواع فرم و ….. هستند.

 

10 تا  از بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ 2020

سایت های زیادی سرویس ایمیل مارکتینگ ارائه میدن و هر کدوم امکانات مختلفی دارند. در ادامه من سعی کردم 10 تا از بهترین سایت های ایمیل مارکتینگ رو به شما معرفی کنم.

 

1- Mailchimp (میل چیمپ)

یکی از شناخته شده ترین سایت های ایمیل مارکتینگ در بین دیجیتال مارکترها Mailchimp هست. برند معروفی که تمامی نیازهای شما برای ایمیل مارکتینگ حرفه ای رو پوشش میده. این سایت به بروزرسانی و ایجاد امکانات جدید خیلی اهمیت میده.

یک پلتفرم مدرن که اتوماتیک سازی، بخش بندی ایمیل ها، قالب های بسیار متنوع و آماده، شخص سازی محتوای ایمیل، ساخت صفحات فرود، A/B تست، ساخت انواع فرم، تجزیه و تحلیل و ادغام دیتا از مهم ترین امکانات اون هست.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (2000 اکانت ایمیل)

شروع قیمت : از 10 دلار در ماه

 

2- HubSpot (هاب اسپات)

این سایت با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در جهان شناخته شده. اما بخشی هم راه اندازی کرده تا افراد بتونن ایمیل مارکتینگ هم انجام بدن.

اکثر امکانات مهم ایمیل مارکتینگ در هاب اسپات هست. از مهم ترین اونها میشه به قالب های آماده، اتوماتیک سازی، شخصی سازی ایمیل ها، A/B تست، سرورهای قدرتمند ارسال و زمان بندی ایمیل ها اشاره کرد.

از این ابزار ایمیل مارکتینگ می تونید برای شخص سازی پیام های ایمیل و ارسال اونها به مخاطبین هدف بخش بندی شده استفاده کنید تا کمپین های شما بهینه بشه.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (2000 ایمیل در ماه)

شروع قیمت : از 3 یورو در ماه

 

3- SendinBlue (سِند این بلو!)

مجموعه ای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را کنار هم فراهم کرده، سِند این بلو یک پلتفرم بسیار قوی برای ایمیل مارکتینگ است. در این سایت با یک ویرایشگر قدرتمند، به راحتی می توانید ایمیل های زیبا طراحی کنید.

از ویژگی های مهم این پلتفرم می توان به ویرایشگر حرفه ای، شخصی سازی ایمیل ها، تقسیم بندی لیست ها، گزارش ها و تجزیه و تحلیل، اتوماتیک سازی و فرآیند سازی ایمیل ها اشاره کرد.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (300 ایمیل در روز)

شروع قیمت : از 19 یورو در ماه

 

4. ActiveCampaign (اکتیو کمپین)

اکتیو کمپین یک جایگزین شایسته برای ابزارهای معروفی مثل Mailchimp و Hubspot می باشد. این سایت تمامی ابزارهای ایمیل مارکتینگ را برای شما فراهم می کنه. از اونجایی که نسبت به رقبا قیمت کمتری هم داره، بسیار مناسب استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک هست.

علاوه بر ویژگی های ضروری مثل اتوماتیک سازی، تقسیم بندی، قالب های آماده، پاسخگوی خودکار، زمان بندی، A/B تست و شخصی سازی، قابلیت های پیشرفته ای مثل استفاده چندکاربره، مدیریت تحویل، محتوای شرطی و ارسال بر اساس موقعیت مکانی رو داره.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : ندارد

شروع قیمت : از 9 دلار در ماه

 

5. Constant Contact (کانستنت کانتکت)

این سایت بیش از 100 قالب آماده جذاب، کاربردی و زیبا رو برای کاربران خودش فراهم کرده. شما میتونید این قالب ها رو با کشیدن و رها کردن و به سادگی ویرایش کنید.

ایمیل های تدریجی و زماندار، مدیریت داده ها، اتوماتیک سازی و حتی نظرسنجی از ویژگی های بارز این پلتفرم است. با Constant Contact شما می تونید ایمیل های کاربرپسندی طراحی کنید.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (یک ماه رایگان)

شروع قیمت : از 20 دلار در ماه

 

یک پیشنهاد ویژه برای شما
ممنون از اینکه تا اینجا این مقاله رو خوندید، برای قدردانی از شما کد  تخفیف 50 درصدی  دوره جامع ایمیل مارکتینگ رو تدارک دیدیم. این کد تخفیف برای مدت کوتاهی فعاله. 
دوره جامع ایمیل مارکتینگ فوق حرفه ای
دوره جامع ایمیل مارکتینگ فوق حرفه ای

 

6. ConvertKit (کانورت کیت)

کانورت کیت مناسب کسب و کارهایی است که به دنبال ویژگی های منحصر به فردی از جمله فرم های ثبت نام و صفحات فرود هستند. همچنین سیستم طراحی ایمیل های برنامه ریزی شده و سیستم برچسب گذاری مناسب کسانی است که عاشق کارهای حرفه ای هستند.

سایر امکانات این سایت هم همچون پلتفرم های قبلی شامل مدیریت داده ها، تقسیم بندی، شخصی سازی ایمیل ها، اتوماتیک سازی و تجزیه و تحلیل است.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (1000 اکانت ایمیل)

شروع قیمت : از 29 دلار در ماه

 

7. Campaign Monitor (کمپین مانیتور)

کمپین مانیتور یکی دیگر از رقیبان اصلی Mailchimp است. با یک ویرایشگر قدرتمند که آماده ساخت ایمیل ها به روش کشیدن و رها کردن می باشد.

این پلتفرم دارای ویژگی های ایمیل های تدریجی، تقسیم بندی داده ها، طراحی قالب ایمیل، شخصی سازی ایمیل ها و تجزیه و تحلیل می باشد.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد

شروع قیمت : از 9 یورو در ماه

 

8. Sender (سِندِر)

این وبسایت هم که به تازگی از محبوبیت زیادی در ایران برخوردار شده، همه امکانات یک سیستم ایمیل مارکتینگ خوب رو داره. جذاب ترین بخش این سایت هم پلن خوب رایگانی هست که در اختیار شما قرار میده.

امکانات مهم این سایت طراحی به روش کشیدن و رها کردن، ایمیل های تدریجی و زماندار، تقسیم بندی ایمیل ها، شخصی سازی و حتی ارسال نوتیفیکیشن برای وبسیات ها هست.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (2500 اکانت ایمیل)

شروع قیمت : از 9 یورو در ماه

 

9. Aweber (اِوِبِر)

این پلتفرم هم به میزان تحویل بالا، ردیابی مناسب ایمیل ها و طراحی قالب های زیبا در یک محیط ساده و روان است. البته همه امکانات یک پلتفرم ایده آل رو هم داره.

از مهم ترین امکاناتش طراحی ساده ایمیل ها، طراحی خبرنامه، قالب های آماده، تقسیم بندی، A/B تست، اتوماتیک سازی و تجزیه و تحلیل هستند.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : دارد (500 اکانت ایمیل)

شروع قیمت : از 16 دلار در ماه

 

10. GetResponse (گِت ریسپانس)

گِت ریسپانس هم یکی دیگر از معروف ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در بین بازاریابان است. این سایت تمامی ابزارهای ایمیل مارکتینگ را با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از دلایل محبوبیت بالای این سایت در سال 2020 همین مورد است.

اتوماتیک سازی ایمیل ها، قالب های آماده، تقسیم بندی لیست ها و شخصی سازی از امکانات این پلتفرم هست. هرچند سایر امکانت یک سیستم ایمیل مارکتینگ استاندارد رو هم داره.

هزینه سرویس:
اکانت رایگان : ندارد (30 روز رایگان)

شروع قیمت : از 15 دلار در ماه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *