مدیر جوان
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران + نمونه و عکس

انواع روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران (بخش اول) + نمونه و عکس

شما در حال خوندن اولین مطلب درزمینه کسب درآمد از اینترنت در سایت مدیر جوان هستید. درواقع از امروز آموزش های تخصصی و بروزی برای شما تدارک دیدیم تا به طور کامل شما رو با دنیای کسب درآمد از اینترنت در ایران و جهان آشنا کنیم. در این مقاله انواع روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران + نمونه و عکس رو به شما معرفی خواهم کرد. فکر میکنم برای ورود به دنیای بزرگ کسب درآمد از اینترنت اول نیاز باشه با شکل های مختلف این نوع کسب و کار آشنا بشیم تا با ذهنی آماده تر برای شروع تجارت الکترونیک قدم برداریم. پس با من همراه باشید تا انواع تجارت الکترونیک در ایران رو بررسی کنیم.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت دیوار
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت دیوار

سایت های نیازمندی

یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای آنلاین در ایران سایت ها و اپلیکیشن های نیازمندی است که معروف ترین آنها دیوار یا شیپور است. این سایت ها یا اپلیکیشن ها بستری را فراهم آورده اند تا کاربران که عموم مردم یا سازمان ها هستند بتوانند آگهی های مختلف خود را در آنجا منتشر کنند. این آگهی ها می تواند با موضوعات مختلفی مثل املاک، خودرو، الکترونیک، استخدام و ….. باشد. اما سوال اینجاست که وقتی آگهی ها رایگان ثبت می شوند، از کجا پول در می آورند؟

این نوع کسب و کارها معمولا با ویژه کردن آگهی های خود به شکل های مختلف کسب درآمد می کنند. برای مثال با پرداخت مبلغی معمولا ناچیز یک ستاره روی آگهی شما قرار می گیرد تا جلب توجه کند. یا آگهی شما بالاتر از دیگران قرار می گیرد. یادتان باشد زمانی که تعداد ثبت آگهی زیاد شود پلن های درآمدی مختلفی را می توان اجرا کرد.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت تخفیفان
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت تخفیفان

سایت های برپایه تخفیف

سایت هایی که برپایه خرید گروهی یا تخفیف بنا نهاده شده اند تا با تخفیف های خوب هیجان خرید را در مشتریان زیاد کنند. بنابراین صاحبان کسب و کار با معرفی کالا یا خدمات در این سایت ها و ارایه تخفیف های زیاد مشتریان زیادی را جذب می کنند. یکی از روش های درآمدی سایت های این چنینی دریافت درصدی از فروش بلیط های تخفیف است. شناخته شده ترین سایت های ایرانی تخفیف گروهی تخفیفان و نت برگ هستند که پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما خواهند داشت.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت فیدیبو
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت فیدیبو

ارائه خدمات مطالعه در قالب سایت و اپلیکیشن

در سال های اخیر اپلیکیشن هایی به وجود آمده اند که روزنامه، مجله ها یا کتاب ها را در درون خود جای داده اند. بنابراین دیگر نیازی به خرید روزنامه یا کتاب چاپی نخواهید داشت و فقط کافیست با نصب اپلیکیشن و خرید اشتراک یا پرداخت مبلغی مشخص دسترسی به منابع زیادی داشته باشید. این استارتاپ انقدر مورد توجه قرار گرفت که دیجی کالا با تمرکز زیاد وارد این حوضه شد و فیدیبو را راه اندازی کرد. همچنین در بخش روزنامه نیز اپلیکیشن جار فعالیت جدی دارد.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت یکتانت
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت یکتانت

سایت های تبلیغات آنلاین

ارایه خدمات تبلیغاتی در بستر وب و اپلیکیشن هم بازار داغی دارد. سایت هایی مانند یکتانت و ای نتورک در ایران نمونه های موفقی هستند که بستر مناسبی را برای تبلیغات فراهم کرده اند. ایجاد تبلیغات آنلاین هدفمند از طریق اپلیکیشن ها و سایت ها هدف اصلی اسن سایت ها هستند. این سایت ها روش های تبلیغات بسیار متنوعی دارند که با مراجعه به آنها می توانید در محیطی جالب کمپین تبلیغاتی خود را طراحی نمایید.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت دیجی کالا
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت دیجی کالا

فروشگاه های اینترنتی

شاید بتوان گفت شناخته شده ترین نوع کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی باشند. این فروشگاه ها فعالیت های مختلف و گسترده ای دارند. از فروش کالاهای مختلف گرفته تا همکاری در فروش و …. که بزودی در مقاله ای جداگانه در سایت کامل تر برای شما توضیح خواهم داد. شما می توانید کالاهای خود را در وبسایت خود یا سایت های همکاری در فروش قرار داده و به فروش برسانید. نمونه های ایرانی این نوع کسب و کارها دیجی کالا یا بامیلو هست.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت نمناک
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت نمناک

سایت های بلاگی

هرکسی ممکن است این روش را یک بار تجربه کرده باشد. یا حداقل با نحوه کار این سایت ها آشنا باشد. سایت هایی برپایه محتوا که در یک زمینه یا در زمینه های مختلف مقالات و مطالب مختلفی قرار می دهند. این سایت ها هم می توانند روش های درآمدی مختلفی داشته باشند و حتما مقالات زیادی برای شما قرار خواهم داد. ولی مهم ترین روش درآمد آنها تبلیغات می باشد. سایت هایی مانند نمانک و بیتوته از این نوع هستند.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت فرانش
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت فرانش

سایت های آموزشی

راستش علاقه زیادی به این سایت ها دارم. سایت هایی که کمک می کنند تا دیگران هم از تخصصشون پول دربیارند. این سایت ها بستری را فراهم کرده اند که هرکسی در هر زمینه چیزی برای آموزش دارد بتواند پول در بیاورد. برای مثال کسی که استاد گیتار است یا مهارت خوبی در آشپزی دارد، می تواند با ضبط آموزش های خود و در اختیار گذاشتن آن در این سایت ها به فروش دوره های خود بپردازد. سایت های مثل فرانش و فرادرس با تمام کمبودهایشان در ایران فعالیت قابل قبول و رو به رشدی دارند.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت soft98
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت soft98

سایت های دانلودی

مطمئنا همه شما دوستان از سایت های دانلودی استفاده کردید و می کنید. این سایت ها انواع مختلفی دارند، برای مثال سایت soft98 به طور تخصصی در زمینه نرم افزار است. سایت های پی سی دانلود و دانلودها هم دسته بندی های مختلفی دارند و شناخته شده هستند. در ضمن پلن درآمدی اصلی این سایت ها هم تبلیغات هست حتما مشاهده کردید.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت کلوب
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت کلوب

سایت های شبکه اجتماعی

راستش شبکه های اجتماعی در ایران بسیار ضعیف هستند و این مسئله دلایل مختلفی دارد. معروف ترین سایت های شبکه اجتماعی در ایران کلوب و فیس نما هستند که همچنان فعالیت می کنند. البته با حضور شبکه های اجتماعی موبایلی که بزودی درباره آنها مقالات خوبی در مدیر جوان قرار خواهم داد کمی از صحنه توجه و رقابت خارج شده اند. در هر صورت هنوز هم جای یک شبکه اجتماعی قدرتمند ایرانی در فضای اینترنت خالی است.

انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران - سایت زرین پال
انواع مختلف کسب درآمد از اینترنت در ایران – سایت زرین پال

سایت های پرداخت الکترونیک

در حقیقت این نوع سایت ها واسط بین بانک و فروشگاه های اینترنتی هستند. مزیت این نوع سایت در سرعت تایید درگاه است و همچنین بدون داشتن اینماد نیز درگاه شما را تایید میکنند. فقط معمولا درصدی از درآمد شما رو بر میدارند که برای سایت های مختلف متفاوت است و حدود یک درصد می باشد. سایت های زرین پال و پی در ایران فعالیت بسیار خوبی دراند.

5/5 - (5 امتیاز)

2 در مورد “انواع روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران (بخش اول) + نمونه و عکس”

  1. سلام.

    خوب بود. قطعا این سایتها می توانند کمک کنند. من فکر کنم اول از دیجی کالا شروع کنم. و به موازات از سایتهای آموزشی

    در دیجی کالا برای فروش کتاب مرجع تخصصی اصول طراحی تولید تعمیر محافظ یخچال و در فرانش مقالات مرتبط با محصول محافظ برق و انشائ الله آموزش تصویری آن.

    متشکرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *