مدیر جوان

رکورددار تندخوانی در دنیا کیست؟ (12 صفحه در دقیقه)

نقل‌قولی از تونی بوزان، نویسندۀ معروف در زمینهٔ مغز و مهارت‌های یادگیری (نویسندۀ کتاب “مغزت را به کار بگیر” و 9 کتاب دیگر در زمینهٔ قدرت مغز و آموزش کسب‌وکار)

سین آدام
سین آدام

دربارۀ سین آدام:

(بدون شک “سین آدام” یکی از خلاق‌ترین و باهوش‌ترین افراد در دنیای امروز است. سین آدام چیزهایی که یک نفر در عرض یک سال می‌توانست آموزش دهد را یک‌روزه به من یاد داد. اطلاعاتی که از او دریافت کردم قابل قیمت‌گذاری نیستند. با چنگ و دندان از او استفاده کنید.)

به‌عنوان یک مشاور شرکت‌های بین‌المللی، افراد حرفه‌ای و ورزشکاران، ابتکارش اصلاح عادت‌های یادگیری و آموزش تکنیک‌های مؤثر است.

این تکنیک‌ها مطمئناً برای سین مؤثر بوده است چرا که او طی 10 سال گذشته با سرعت 3850 کلمه در دقیقه، تندخوان ترین فرد دنیا بوده است. (به‌طور میانگین 300 صفحه در 24 دقیقه).

مقاله‌ی معتبری از وی با عنوان “چرا مردم سیاره‌ی ما این‌قدر آهسته یاد می‌گیرند؟” در مجله بین‌المللی مغز به چاپ رسید.

“نویسنده –سین آدام- مطالعاتش دربارۀ ذهن و مغز را در سال 1957 شروع کرد. بعد از مطالعات جدی در زمینهٔ فیزیک و ریاضیات عالی، به مطالعه دربارۀ توانایی‌های خارق‌العادۀ مغز پرداخت”

به‌عنوان یک کارشناس سیستم‌های یادگیری و رکورددار چندین مسابقات ذهنی در دنیا، به‌طور مستقیم به 120 شرکت اروپایی مشاوره داده و نحوۀ استفاده از “روش یادگیری آلفا” در زندگی شخصی را به کارمندان آموزش داده است.

هم‌چنین او در “EEG WORLD RECORDS” که بر روی 12000 فرد باهوش مطالعه شده است مقالاتی را در زمینهٔ یادگیری و مغز به چاپ رسانده و مطالعاتی را انجام داده است.

آخرین کتاب سین آدام با عنوان “امواج مغزی، فرکانس، عملکرد و کاربرد آن‌ها” در زمینهٔ مغز و یادگیری به چاپ رسیده است.

در خاتمه لازم است بدانید که سین آدام تاکنون به 10000 نفر روش آلفا و تتا را آموزش داده است.

4/5 - (35 امتیاز)

9 در مورد “رکورددار تندخوانی در دنیا کیست؟ (12 صفحه در دقیقه)”

  1. سلام
    تشکر از مطلب خوبتون .
    روش آلفا و تتا رو چطور می تونیم یاد بگیریم ؟ یعنی کتاب یا سایتی یا مقاله ای نیست که معرفی کنید ؟

  2. سلام مقاله شما خیلی عالیه و من همیشه به سایت شما سر میزنم در سایت های مختلف آمده خانم اولیون وود رکورد ۲۵۰۰۰ کلمه در دقیقه رازده به روش photoreading دوست عزیز امکانش هست لطف کنید به ما بیان بفرمایید

    1. سلام . رکورد دار تندخوانی در دنیا آقای هاوارد استیفن برگ هست . که البته من نمی دونم ایشون یه کدوم شیوه مطالعه می کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *