مدیر جوان
چگونگی اهرمی قدرتمند کردن کارت ویزیت

چگونه کارت ویزیتتان را به اهرمی ابزاری، جهت شبکه سازی قدرتمند تبدیل کنید

کارت ویزیت ها معمولا یکی از اولین چیزهایی هستند که به ذهنمان خطور می کنند به هنگامی که ما به شبکه سازی های کوچک کسب و کار فکر می کنیم. و دلیل خوبی دارد. تصادفی نیست که کارت ویزیت های کاغذی ستون اصلی تمام تعاملات چهره به چهره شما در کسب و کار می باشند.

گرچه، فقط داشتن کارت ویزیت کافی نیست. کارت ویزیت نیاز به این دارد که به خوبی طراحی شده باشد و به طرز چشم گیری به گونه ای سازماندهی شده باشد که تاثیر مثبتی بر مخاطب بگذارد.

مجموعه ای از نکته های مناسب را ما در این مقاله در اختیار شما گذاشتیم که بتوانند برای چگونگی ساخت کارت ویزتتان به شما کمک کنند و شما یکی از قدرتمندترین ابزارهای شبکه سازی که شما در کسب و کار شبکه سازی خود می خواهید داشته باشید را بسازید.

کارت ویزیت ابزاری قدرتمند
چگونه کارت ویزیتی خوب طراحی کنیم

 به یاد داشته باشید که چرا شما به کارت ویزیت های کاغذی در کسب و کارتان نیاز دارید 

اگر شما صاحب یک کسب و کار با تکنولوژی معقول باشید، شما ممکن است وسوسه شوید که کارت ویزیت های کاغذی خود را به نفع برنامه ها و ابزارهایی که تنها برای مبادله اطلاعات به برقراری ارتباط تلاش کردند ایجاد کنید. درحالیکه، شما قطعا باید این ابزار را مورد بررسی قرار داده و از آنچه که تکنولوژی شما قادر به انجام است مطلع شوید. به همین زودی کارایی کارت ویزیت های کاغذی خود را ضایع نکنید.

تعداد انگشت شماری دلیل برای اینکه چرا شما نیاز به کارت ویزیت های مرسوم در کسب و کار خود دارید وجود دارد.

 از قوانین یک کارت ویزیت تاثیرگذار تبعیت کنید 

از آنجا که ما راجب این صحبت می کنیم که شما باید چه چیزی با کارت ویزیت خود آمیخته کنید، ما باید درباره تبعیت از چندین قانون مهم نیز برای ساخت کارت ویزیت شما بحثی داشته باشیم.

کارت ویزیت شما نباید به چشم یک فرصت برای دربرگرفتن تمامی چیزهایی که باید راجب کسب و کار شما دانسته شود، دیده شود. و یا شانسی برای جذب تمام مردمان مختلفی که جبران زندگی چند بعدی شما باشند. مطمئن شوید که کارت ویزیت شما هیچ کدام از این قوانین یک کارت ویزیت تاثیرگذار را نمی شکند.

 مطمئن شوید کارت ویزیت شما بتواند امتحان زباله نبودن را با موفقیت پشت سر بگذارد 

بسیاری از کارت ویزیت ها در مدت کوتاهی پس از دریافت آن ها دور انداخته می شوند و حتی بیشتر مواقع گیرنده زمانی که به خانه باز می گردد، نگاهی دوباره به آن کارت ها می اندازد که آن ها را در کنفرانسی و یا یک رویداد شبکه سازی دریافت کرده باشد. حال ممکن است شما توانایی ساخت یک کارت ویزیت که تضمین نگهداری آن را برای سال های پیش رو داشته باشد را نداشته باشید، شما میتوانید با انجام این چند قدم ساده از جلب نشدن کارت ویزیتتان قبل از اینکه حتی شانس خود را برای کسب و کارتان امتحان کرده باشد، جلوگیری کنید.

 هدفمند باشد، به هنگامی که یک کارت ویزیت غیرمرسوم ارائه می دهید 

ممکن است وسوسه شوید که کارت ویزیت خود را مداوم تر و به یاد ماندگارتر بسازید و با استفاده از ترفندی غیرمرسوم نظیر سوراخ های مرسوم شده پانچ بر روی کارت ویزیت ها و یا استفاده از کاغذهای فویل پرزرق و برق دار سعی به با دوام کردن آن بکنید.

قبل از آن که از هر یک از این گزینه های نهایی سازی خاص استفاده کنید اطمینان حاصل کنید که این گزینه ها به اندازه کافی به کاربرده می شوند و مرتبط با برند و نام تجاری شما باشند. این نکته ها به شما در تصمیم گیری کمک خواهند کرد که آیا یک کارت ویزیت غیرمرسوم برای یک کسب و کار مناسب است و یا خیر.

 یک کارت ویزیت بروشوری در نظر بگیرید 

هنگامی که آمیخته کردن اطلاعات ارزشمند که جهت تمدید و پایداری کارت ویزیت بر روی آن یک اصل است، پس یک کارت ویزیت بروشور حالت را در نظر بگیرید. یک کارت ویزیت برشوری اندازه ای حدود 3.5 در 4 اینچ می بشد، پس هنوز یک کارت ویزیت استاندارد می باشد برای وقتی که که تا شده است اما وقتی که باز می شود دو برابر ارائیات خود را به نمایش می گذارد.

این نوع از کارت ویزیت ها می توانند به طور مخصوصی با ارزش باشند برای صاحب کسب و کار کوچکی که می خواهد دعوت خاصی به عمل ارائه کند که اطلاعات پس زمینه و تجربی بیشتری میطلبد.

کارت ویزیت و تأثیر آن بر روی کسب و کار
چطور از کارت ویزیت به طور هوشمندانه بهره ببریم

4.5/5 - (2 امتیاز)

1 در مورد “چگونه کارت ویزیتتان را به اهرمی ابزاری، جهت شبکه سازی قدرتمند تبدیل کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *